نظرسنجی سوالات متداول پرسش و پاسخ تابلو اعلانات نقشه سایت نمای اصلی
 
 
 
 
به نظر شما استفاده از امكانات تكنولوژيكي نظير تبلت و موبايل بوسيله دانش اموزان در آموزش جغرافيا جايز است ؟
بله
خير
هنوز براي اين كار زود است
تا مهيا شدن بستر اين موضوع بايد صبر كرد
پس از اجراي آزمايشي و بررسي نتايج آن در صورت مطلوب بودن ، داوطلبانه به كار گرفته شود
پس از اجراي آزمايشي و بررسي نتايج در صورت مطلوب بودن ، بايد اجباري شود
آيا همه مشكلات ديگر ما حل شده كه به سراغ اين آمده ايم؟
خيلي وقت است كه استفاده مي شود .بچه ها در مورد تكنولوژِی منتظر اجازه ما نمي مانند



عنوان ها
درباره ما  
ارتباط با ما  
مواد آموزشی
جغرافياي طبيعي  
زمین در فضا
   
باران اسيدي
   
آب ها
   
top 10 natural disaster
   
يخچالهاي طبيعي
   
فرسايش
   
خاك ورسوب گذاري قاره ها
   
اگر در سياه چاله بيفتيم چه اتفاقي براي ما مي افتد؟
   
چرا آب دريا شور است؟
   
چرا حركت ماهواره ها از شمال به جنوب است؟
   
آشنايي با پديده هاي جزيره گرمايي در شهرها و راهكارهاي پيشگيري از آن
   
آيا ‌«گاليله‌» جايگزين مناسبي براي GPS خواهد بود؟
   
گنبد نمكي
   
شروع حيات زمين
   
رودخانه هاي پر خروش جهان كجا رفتند؟
   
ژئومورفولوژی
   
جغرافيا انساني  
زندگي در نواحي كوهستاني
   
دانستني‌هايي از مناطق قطبي
   
مختصات جغرافياي شهرهاي ايران
   
جمعیت و توسعه پایدار
   
آموزش جغرافيا  
کاربرد رایانه در آموزش جغرافیا
   
آشنايي با روشهاي فعال در آموزش جغرافيا
   
نقشه خوانی
   
معيارهاي داوري الگوهاي تدريس
   
آيا مي دانيد؟
   
وسائل كه در آموزش جغرافيا دوره راهنمايي مي توان ساخت
   
نمونه اي از كارهاي عملي براي جغرافيايي دوره متوسطه
   
اختر شناسي در تمدن اسلامي
   
کتاب های درسی جغرافیا و رویکرد فناوری اطلاعات و ارتباطات
   
نقش آموزش جغرافیا در توسعه مهارت‌های زندگی
   
دانستني هاي معلم  
مقالات
مقالات انتخابي  
طبيعي    
ابر-باران-تگرگ از ديدگاه اقرآن
   
گزارش جهاني برنامه عمران ملل متحد در مورد خطرات بلاياي طبيعي
   
انرژی زمین گرمایی در ایران
   
انرژی های تجدید پذیر
   
زمستان هسته ای
   
جنگل های مانگرو
   
انساني    
گردشگري در استان ها
   
روابط متقابل انسان و ساحل
   
جغرافيا و سياست
   
هويت و جغرافيا
   
مسلمانان پيشرو درعلم جغرافيا
   
شهر و دولت در اسلام
   
جغرافيا ی فرهنگي
   
جغرافيا و صنعت توريسم
   
اسلام و توسعه پایدار
   
اثربخشی آموزش‌های زیست‌محیطی
   
جایگاه و نقش فعالیت‌های عملی ( کارآموزی) در برنامه‌های درسی رشته‌های علوم انسانی
   
تدوین و طراحی الگویی برای ارائه بازخوردهای کیفی در ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی
   
مقالات همكاران  
طبيعي    
باران اسیدی
   
زیست بوم
   
ژئومورفولوژی
   
مورفوژنز
   
انسان به عنوان تغییر دهنده چشم انداز
   
منابع
كتاب‌های درسی جغرافيا  
كتاب هاي جغرافيا
   
جغرافيا استان
   
راهنمای برنامه درسی جغرافيا  
راهنمای برنامه درسی جغرافیا
   
راهنمای برنامه درسی جغرافیا دوره راهنمایی
   
انتخاب محتوا و سازماندهی آن  
همراه معلم كتاب جديدالتاليف جغرافياي دهم  
بارم بندي کتاب ها
بارم‌بندی کتاب‌های جغرافیا  
بارم‌بندي جغرافياي پيش‌دانشگاهي93-94  
بارم‌بندي كتاب جغرافياي ایران  
منابع اینترنتی
بانک اطلاعات جغرافیا  
مركز مطالعات آفريقا  
وجه تسميه پايتخت هاي جهان با تصوير  
سايت هاي مرتبط  
دفتر برنامه ریزی و تالیف کتاب های درسی  
اداره کل چاپ و توزیع کتاب های درسی  
دفتر انتشارات كمك آموزشي  
آموزش جغرافيا در ايران  
آموزش جغرافيا در ايران 2  
پايگاه ملي داده هاي علوم زمين کشور  
سازمان زمین شناسی کشور  
سازمان نقشه برداری کشور  
دبیرخانه راهبری جغرافیا ( خراسان شمالی)  
گروه جغرافیای استان استان اصفهان  
گروه جغرافیای استان سمنان  
گروه جغرافیای استان زنجان  
گروه جغرافیای استان یزد  
گروه جغرافیای استان خراسان جنوبی  
گروه جغرافیای استان ایلام  
گروه جغرافیای استان خراسان رضوی  
گروه جغرافیای استان خوزستان  
گروه جغرافیای استان مازندران  
گروه جغرافیای استان لرستان  
گروه جغرافیای استان قم  
گروه آموزشی جغرافیای استان کرمان  
گروه جغرافیای استان کرمانشاه  
گروه جغرافیای استان مرکزی  
دوره های آموزشی
پروژه ها
تصاوير
نقشه ها  
نقشه ايران
   
نقشه طبيعي قاره ها
   
نقشه طبيعي جهان
   
نقشه بلاياي طبيعي در جهان
   
عكس ها  
تصاوير جغرافيايي
   
عكس 1
   
عكس 2
   
عكس 3
   
عکس 4
   
عکس 5
   
مساجد قديمي جهان
   
فيلم ها  
فيلم آموزشي كوتاه 1
   
فيلم آموزشي كوتاه 2
   
نمايش هاي آموزشي
   
جذر و مد 1
   
جذر و مد 2
   
انیمیشن های آموزشی  
آرشیو
آرشیو اخبار